مرجع دانلود انواع فایل های دانشجویی (پایان نامه ،پروژه ،پاورپوینت،مقاله،تحقیق،نقشه اتوکد،GIS ،کتاب ، جزوه و........)

محل لوگو

دانلود پروژه مالی حسابداری :حقوق دستمزد شرکت شهد ایران


دانلود پروژه مالی حسابداری :حقوق دستمزد شرکت شهد ایران

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان حقوق دستمزد شرکت شهد ایران در قالب فایل WORD با قابلیت ویرایش مشتمل بر 80 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

مقدمه:

از زمانيكه فرد به اجتماعي زندگي كردن روي آورده و به وسيله كاركردن هزينه زندگي خود و خانواده اش را تأمين كرده از همين منظر مفاهيم كارگر و كارفرما ( دريافت و پرداخت) تحقق يافته است و در گذشته انديشمندان مديريت در مورد اين نظر كه: هميشه هر يك از اين دو به دنبال حداكثر كردن سود خود مي باشند اتفاق نظر داشته اند.

ولي امروزه اين نظريه اعتبار اوليه خود را از دست داده و كارفرمايان در يافته اند كه سود آنها بسته به تضمين سود كاركنان مي باشد و كاركنان هم نفع خود در بالابردن سود سازمان مي دانند از طرفي بدون شك حقوق و دستمزد يكي از مهمترين تدابيري است كه به جهت انگيزش كاركنان در سازمان به كارگرفته مي شود. زيرا به عنوان يك ابزار اساسي براي رفع نيازهاي اوليه و همچنين نيازهاي ثانويه در سلسله مراتب نيازهاي انساني مي باشد( نيازهايي مانند پوشاك،‌تغذيه و … ) همچنين نيازهاي ايمني را براي رفع احتياجات آتي و نگراني هاي آينده فراهم مي سازد. براي ارضاي نيازهاي اجتماعي از قبيل روابط خانوادگي ، ازدواج ، تفريحات و …. به پول احتياج است و نيز حقوق و دستمزد در برخي جوامع امروز نماد و سمبل مقام و احترام مي باشد.

بنابراين حقوق و دستمزد مهمترين مسئله است كه توجه شاغلان را در مسير زندگي كاري به خود مشغول مي دارد و عاملا ن كار مزد مساوي براي كار مساوي را حق مسلم خود مي دانند.

اهداف سيستم حقوق و دستمزد:

معمولا هزينه نيروي كار تأثير قابل ملاحظه اي بر سود ويژه اكثر واحدهاي تجاري دارد گرچه اهميت اين هزينه در واحدهاي مختلف است اما معمولا هزينه حقوق و دستمزد مخارج مرتبط با آن حدود از در آمد واحد تجاري را به خود اختصاص مي دهد به علاوه ضروري است كه در سيستم حسابداري پيش بيني هاي لازم براي حصول اطمينان پرداخت حقوق و دستمزد براساس برنامه هاي كلي واحد و با تأثير مديريت به عمل آمده باشد.

كاركنان يك واحد تجاري حق دارند انتظار داشته باشند كه حقوق و مزاياي خود را در فواصل منظمي دريافت دارند. بدون توجه به تعداد كاركنان و اشكالات موجود در محاسبه مبلغ پرداختي، سيستم مزد و حقوق بايد به گونه اي طراحي شود كه اطلاعات لازم را به سرعت گرد آوري و رقم صحيح قابل پرداخت به هر يك از كاركنان را محاسبه كند و ضمنا تدابير مناسبي براي جلوگيري از پرداخت به افراد واهي و ساير انواع سوء‌استفاده را به وجود آورد.

قوانين بسياري از كشورها كار فرما را موظف به تسليم اطلاعات لازم درمورد كاركنان و ميزان حقوق و دستمزد آنها مي سازد در كشور ما طبق قانون ماليات بر در آمد كار فرما موظف است همه ما همه فهرستي شامل مشخصات كاركنان و ميزان حقوق و دستمزد و مزاياي آنان به حوزه هاي مالياتي محل ارسال و ماليات كسر شده از كاركنان را به حسابهاي مخصوصي واريز نمايد به علاو ه طبق قوانين اجتماعي لازم است همه ما فهرستي شامل مشخصات وميزان و دستمزد كاركنان به ادارات تأمين اجتماعي محل تسليم وحق بيمة سهم كارمند و كار فرما به حسابهاي مخصوصي واريز گردد.

 مفهوم حقوق و دستمزد برابر با چيست؟

سؤالي كه هميشه وجود داشته و به نظر نمي رسد هيچ وقت يا اقلا تا آينده نزديك جوابي براي آن پيدا شود علت اين امر نيز روشن است زيرا ضوابط تعيين حقوق و دستمزد به عوامل متعدد و متغيري مثل الزامات متفاوت سطح زندگي به فعاليت هاي متنوع و تغيير پذير واحدهاي خدماتي، توليدي و صنعتي، الزامات متفاوت محيط ،‌ملاحضات سياسي و اقتصادي و بالاخره ويژگي هاي متفاوت افراد و …. بستگي دارد و اين عوامل و ساير ملاحضات در ارزش حقوق و دستمزد پرداختي در كشورهاي مختلف و در سازمانهاي متعدد مؤثرند و قانون عرضه و تقاضا نيز در تعيين حقوق و دستمزد نقش عمده اي را ايفا مي كند.

 مفهوم حقوق و دستمزد:

با وجود آنكه حقوق و دستمزد از مفهوم واحدي برخوردار مي باشد ولي از لحاظ امور استخدامي اين دو با هم تفاوت دارند حقوق عبارتست از مقرري ثابتي كه معمولا به طور ماهيانه به كارمندان پرداخت مي شود و دستمزد به مزد ساعتي يا روزانه كارگران اطلاق مي شود و از طرف ديگر حقوق و دستمزد عبارتند از وجه نقد يا هر گونه مزاياي غير نقدي ويا مجموع آنها كه كاركنان در مقابل انجام كار از كار فرما دريافت مي دارند البته دستمزد براي كارگران كه معمولا بر اساس ساعت، روز، هفته محاسبه مي شود و حقوق براي كارمندان است كه معمولا بر مبناي ماهانه براي انجام كارهاي جسمي و فكري به آنان پرداخت مي شود.

تاريخچه شركت شهد ايران:

شركت شهد ايران اولين شركت صنايع غذايي در استان خراسان است كه با ميوه تازه و فر آوري و تبديل آن به آب ميوه و كنسانتره در شكوفايي صنايع مواد غذايي و كشاورزي استان و اقتصاد ايران گام هاي مؤثري برداشته و نقش به سزايي در بالابردن سطح توليد و فرآوري محصولات كشاورزي خراسان داشته است.

شركت شهد ايران به عنوان توليد كننده آبميوه و كنسانتره آبميوه در پاييز سال 1361 در مشهد تأسيس گرديد پس از سال 1371 به عضويت بورس تهران در آمد و در شمار موفق ترين اعضاء بورس تهران شناخته شد محصولات اين شركت با بالاترين كيفيت ممكن و مطابق با استانداردهاي جهاني، توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي گردد و در اين راه از متخصصان كار آزموده و مجرب، تكنولوژي پيشرفته و مدرن و كنترل كيفيت مواد بهره مي گيرد. شركت شهد ايران داراي دو واحد توليدي است.

واحد توليدي يك : با مساحت 42150 متر مربع و زير بناي صنعتي 17500 متر مربع در كيلومتر 5 جاده مشهد- قوچان واقع شده و توليد كننده انواع آبميوه و كنسانتره مي باشد.

واحد توليدي دو: با مساحت 1422300 متر مربع واقع در كيلومتر 40 جاده مشهد- قوچان در سال 1370 شمسي گشايش يافته است.

زير بناي صنعتي اين مجموعه 22000 متر مربع است و در آن انواع پوره ميوه و رب گوجه فرنگي توليد مي شود . و سعت باغات اين مجموعه نيز 1145000 متر مربع است كه بيشترين درختان زير كشت آن از بهترين نمونه درختان آلبالو در جهان مي باشد.

شركت شهد ايران در سالهاي متمادي به عنوان صادر كننده نمونه (داراي لوح طلايي از وزارت صنايع كشور) در صنايع غذايي انتخاب شده است و داراي 20 مهر استاندارد ملي ايران بوده و اولين شركت در صنايع غذايي ايران مي باشد كه استاندارد بين المللي ISO 90001از NQA انگلستان را كسب كرده است.

 

فهرست مطالب:

مقدمه:6

اهداف سيستم حقوق و دستمزد:6

مفهوم حقوق و دستمزد برابر با چيست؟. 7

مفهوم حقوق و دستمزد:7

تاريخچه شركت شهد ايران:8

توليدات در شركت شهد ايران.. 9

عناصر سيستم حقوق و دستمزد:10

وظيفه دايره كارگزيني چيست؟. 10

وظيفه دايره ثبت ورود و خروج چيست؟. 10

كارت ساعت چيست؟. 10

وظيفه دايره حسابداري حقوق و دستمزد چيست؟. 11

آگهي و خبر. 12

پرسشنامه. 12

مصاحبه. 14

استخدام. 15

قرار داد كار16

تعليق قرار داد كار17

خاتمه قرار داد كار18

حقوق و مزاياي مستمر و غير مستمر. 19

حقوق و مزد مبنا19

منظور از مدت كار و اضافه كاري چيست؟. 20

نوبت كاري.. 20

شب كاري.. 21

حق اولاد. 21

حق خواربار و مسكن.. 21

اياب و ذهاب... 21

مأموريت... 22

تعطيلات و مرخصي ها22

ترك كار به علت بيماري.. 22

عيدي و پاداش.... 23

منظور از كسور چيست؟. 24

پرداخت ناخالص و خالص پرداختي.. 24

كسور قانوني.. 24

ماليات:25

بيمه. 25

انواع بيمه كدام اند؟. 26

دفتر چه بيمه چيست؟. 27

بيمه بيكاري.. 28

بازنشستگي:28

مزاياي شغلي بازنشستگي.. 29

اجرائيات... 30

كسور توافقي چيست؟. 30

دايره حسابداري حقوق و دستمزد چگونه عمل مي كند. 31

ليست حقوق و دستمزد چگونه تنظيم مي شود. 31

چگونگي ثبت حقوق و دستمزد در دفاتر. 32

روشهاي پرداخت در مؤسسات توليدي چگونه است؟. 35

روز مزد و كار مزد. 35

سهيم كردن كارگران در سود. 36

دستمزد به روش طرح هاي تشويقي.. 36

پاداش دسته جمعي.. 37

پارچه كاري.. 37

طرح تشويقي صد در صد. 37

مراكز هزينه يعني چه؟ منظور از تسهيم هزينه چيست؟. 37

تسهيم هزينه حقوق و دستمزد به مراكز هزينه يعني چه؟. 38

نحوه پرداخت پاداش در مؤسسات توليدي.. 38

پرداخت حقوق در ايام مرخصي.. 39

منظور از ذخيره سنوات خدمت چيست ونحوه پرداخت سنوات خدمت چگونه است؟. 40

حقوق ماهانه كاركنان از چه طرقي پرداخت مي شود؟. 41

صدور چك عهده حساب بانكي واحد. 41

پرداخت نقدي.. 42

واريز حقوق به حسابهاي كاركنان.. 42

چكهاي حقوق و دستمزد. 42

چگونگي استخدام در شركت شهد ايران.. 43

پرسشنامه استخدامي... 45

مدير عامل.. 48

اداره كارگزيني.. 48

قرار داد كار با مدت معين... 49

چگونگي پرداخت مزايا در شركت شهد ايران.. 52

چگونگي محاسبة كسورات در شركت شهد ايران.. 53

تنظيم ليست حقوق و دستمزد در شركت شهد ايران.. 55

معرفي پرسنل جديد به بهداري... 58

معرفي پرسنل جديد به بهداري... 59

معرفي پرسنل جديد به آموزش.... 60

معرفي پرسنل جديد به آموزش.... 61

معرفي پرسنل جديد به خدمات،‌انتظامات و ايمني... 62

معرفي پرسنل جديد به خدمات ، انتظامات و ايمني... 63

حكم مرخصي/ مأموريت ساعتي... 64

اطلاعات پرسنلي جهت سيستم حقوق و دستمزد. 65

فرم اطلاعات پرسنلي جهت سيستم حقوق و دستمزد. 66

در خواست مرخصي... 67

برگ در خواست مرخصي... 69

در خواست مأموريت:70

برگه در خواست مأموريت.... 72

حكم مأموريت و گزارش مأموريت.... 73

در خواست وام رفاهي... 74

فرم درخواست وام رفاهي... 76

تسويه حساب:77

فرم تسويه حساب... 78

منابع و مآخذ.. 80

 

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    14% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

حجم فایل : 115.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 عدالت از دیدگاه نهج البلاغه بسم الله الرحمن الرحیم فهرست: تعریف عدلچگونگی واداشتن نفس به عدالتویژگی های عدالتعوامل نیل به ستمگریاقسام ظلم و ستمنشانه های ستمکارانعواقب ظلم و ستماثرات عدالتاهمیت عدالتتوصیه هایی ... ...

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا طرح جابر هوا مناسب برای پایه اول دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس اول ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوا
سابلیمینال بخشش و رهایی

سابلیمینال بخشش و رهایی

خواص استفاده از سابلیمینال بخشش و رهایی: بخشش دیگران رهایی از افکار آزار دهنده رهایی و آزادی و کینه ها تسلط بر خویشتن و زندگی خویش رهایی و آزادی بازگشت نشاط و شادی در زندگی جایگزین کردن افکار مثبت حتما برای شما هم پیش آمده که یک سری افکار آزار دهنده که مربوط به ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

حجم فایل : 7.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 135 کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن مقدمه آزمون های کنترل کیفی آزمون هاي كنترل كيفي آزمون های بحرانيآزمون های پذيرشآزمون هاي دوره ایآزمون هاي ويژه تعمير و نگهداري آزمون هاي بحراني آزمون هائی هستند که بمنظور ... ...

مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 31 درس سمينار در مسايل رفتاريموضوع :مسایل رفتاری درشغل نگهبانی امام علی(ع) نعمتان مجهولتان اﻟﺻﺣﺔ و ألأماندو نعمت ناشناخته است ، سلامتی و امنیت عناوین سمینار تعریفانواع نگهبان وظایف نگهبان ضرورت شغل نگهبانیشیوه ... ...

افزایش قد تضمینی به روش دکتر فیلیپ میلر

روش دکتر میلر برای افزایش قد چیست؟   دکتر فلیپ میلرمحقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب  (سوابق دکتر میلر و علت ابداع این روش برای افزایش قد توسط او) روشی رو ابداع کرد به نام گروتالر داینامیک که با استفاده از ورزش و حرکات کششی خاص بصورت منظم و در ...

دانلود کتاب The umbrella Conspiracy جلد اول Resident Evil اثر S. D . Perry

دانلود کتاب The umbrella Conspiracy جلد اول Resident Evil اثر S. D . Perry

The Umbrella Conspiracy (Resident Evil #1)by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.92/5 language: English format: PDF , EPUB   Raccoon City: a remote mountain community suddenly besieged by a rash of grisly murders encroaching upon it from the surrounding ... ...

دانلود کتاب Code: Veronica جلد ششم  Resident Evil اثر S. D . Perry

دانلود کتاب Code: Veronica جلد ششم Resident Evil اثر S. D . Perry

Code : Veronica (Resident Evil #6)  by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.92/5 language: English format: PDF , EPUB   A desperate search for her missing brother once again pits Claire Redfield against the terrifying bioweapons of the Umbrella Corporation. ... ...

دانلود کتاب Zero Hour جلد صفرم  Resident Evil اثر S. D . Perry

دانلود کتاب Zero Hour جلد صفرم Resident Evil اثر S. D . Perry

Zero Hour (Resident Evil #0) by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.89/5 language: English format: PDF , EPUB   BEFORE THE MANSION.BEFORE THE DISASTER.EVIL IS BORN.Sent to investigate a series of grisly murders in Raccoon City, S.T.A.R.S. Bravo Team scrambles ... ...

روشهاي بازنمايي دانش

روشهاي بازنمايي دانش

حجم فایل : 411.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 69 بنام خدا روشهاي بازنمايي دانش دانش زياد کم درجه انتزاع کيفيت دانش اطلاعات داده ها 4 منابع دانش مستندات (کتاب،راهنماها،...)غير مستندات (در ذهن مردم،از ماشين ها،...)کسب دانش از پايگاه داده هاي موجود کسب دانش ... ...

اسکان  اضطراری   منشور منشور بشر دوستانه و حداقل استانداردهاي امداد رساني در بحران

اسکان اضطراری منشور منشور بشر دوستانه و حداقل استانداردهاي امداد رساني در بحران

حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 130 1 2 جمعيت هلال احمر استان فارس مديريت اردودگاههاي پناهندگان و منشور بشر دوستانه و حداقل استانداردهاي امداد رساني در بحران 3 فصل اول 4 SPHERE چيست؟ SPHERE بر پايه دو عقيده استوار است:1- همه قدم هاي ممكن بايد ... ...

درختچه

درختچه

حجم فایل : 2.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بسم الله الرحمن الرحیم تیره پسته Anacardiceeae درخت پر : درختچه ای: برگها متناوب ساده ،خزان کننده گل آذین خوشه ای گلهای نر وماده میوه شفت یک دانه ای مورب بدون آب غیره گوشتی درختچه ای به ارتفاع 5 متر ،برگهای ... ...

دریافت فایل : درختچه
دانلود کتاب Caliban Cove جلد دوم  Resident Evil اثر S. D . Perry

دانلود کتاب Caliban Cove جلد دوم Resident Evil اثر S. D . Perry

Caliban Cove (Resident Evil #2) by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.64/5 language: English format: PDF , EPUB   In the aftermath of their ordeal through the Umbrella Corporations genetic research facility, the surviving members of the Special Tactics and ... ...

نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی

نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی

حجم فایل : 82.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 29 بنام خدا نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی نمونه هایی ارسال شده به آزمایشگاه پاتولوژی بیوپسی سیتولوژی و FNAاتوپسی و نکروپسیارسال اسلاید و بلوک بیوپسی بیوپسی اندوسکوپیک به قطر 1 میلیمتر و طول 10-12 ... ...

ماشین های تورینگ، تشخیص پذیری و تصمیم پذیری زبان ها

ماشین های تورینگ، تشخیص پذیری و تصمیم پذیری زبان ها

حجم فایل : 132.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 17 بنام خدا ماشین های تورینگ، تشخیص پذیری و تصمیم پذیری زبان ها Enumerators Show that a language is decidable iff some enumerator enumerates the language in lexicographic order.Show that every infinite ... ...

فصل چهارم  آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

فصل چهارم آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 76 بنام خدا 1 کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزیبر اساس کتابفصل چهارم : آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews 2 فصل چهارم  آشنايي بانرم‌افزار اقتصادسنجي EViews 3 اين نرم‌افزار، نرم‌افزاري قابل برنامه‌نويسي و ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

Gente Hoy: Libro Del Profesor 1  این کتاب یکی از بهترین منابع برای آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی است. این کتاب بر اساس روش عملی و تعاملی طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را در سطح A1 تا A2 بهبود ببخشید. این کتاب شامل ... ...

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck     مشخصات:نوع فایل: پاور پوینت pptxقابل تغییر: بلهتعداد اسلاید: 178 عددتولید کننده: midwifeazizi     عکس هایی از فایل:        ... ...

طرح سه بعدی محافظ صورت مقابله با کوید ۱۹

طرح سه بعدی محافظ صورت مقابله با کوید ۱۹

این طرح بر اساس مدل پروژه پروسا ساخته شده است. اندازه صفحه به اندازه یک صفحه A4 است. زمان پرینت با پرینتر سه بعدی در حدود ۲ ساعت با سطوح ۰٫۳ میلی متری است.       حجم * مگابایت نوع فایل * ... ...

چند ضلعی ها   چهار ضلعی ها و تقارن

چند ضلعی ها چهار ضلعی ها و تقارن

حجم فایل : 461.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 8 بنام خدا چند ضلعی هاچهار ضلعی ها و تقارن چند ضلعی در صفحه به هر خط شکسته ی بسته چندضلعی گفته می شود به شرط آنکه ضلع ها يکديگر را قطع نکنند؛ مگر در رأس ها که دو ضلع به هم می رسند. چند ضلعی های منتظم  اگر در يک ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

طرح جابر مواد غذایی

طرح جابر مواد غذایی

طرح جابر مواد غذایی طرح جابر مواد غذایی مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ... ...

دریافت فایل : طرح جابر مواد غذایی
طرح جابر ریسندگی

طرح جابر ریسندگی

طرح جابر ریسندگی طرح جابر ریسندگی برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم ... ...

دریافت فایل : طرح جابر ریسندگی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

رضایت شما از خرید فایل مورد نظرتان باعث دلگرمی ما می شود.......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما