مرجع دانلود انواع فایل های دانشجویی (پایان نامه ،پروژه ،پاورپوینت،مقاله،تحقیق،نقشه اتوکد،GIS ،کتاب ، جزوه و........)

محل لوگو

دانلود فایل تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی


دانلود فایل تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی

شما کاربران گرامی می توانید پروژه پایانی رشته های مدیریت دولتی و بازرگانی با عنوان تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی را در قالب فایل word با قابلیت ویرایش با بهترین کیفیت از فروشگاه دانشجو 20 خرید و دانلود نمائید.

 

مقدمه:

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا بعضی از شرکت‌های بزرگ و موفق در مدت زمان کوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تأسف بار تنزل یافته‌اند و چرا برخی از شرکت‌های کوچک و گمنام به یکباره به جایگاه‌های ممتازی در صحنه رقابت بین الملل رسیده‌اند؟ آیا در این مورد فکر کرده‌اید که چرا برخی از مؤسسات، نوسان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را به راحتی تحمل نموده و بر آنها غلبه می‌کنند و در مقابل برخی از سازمان‌ها طعم تلخ شکست را چشیده و از ادامه راه باز می‌مانند؟ به عقیده بسیاری از متخصصان علم مدیریت پاسخ بسیاری از این گونه سئوالات را باید در مفاهیمی به نام «استراتژی» و «مدیریت استراتژیک» جستجو کرد. در این مقاله سعی شده است نگاهی گذرا بر مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن در سازمان‌ها داشته باشیم.

از لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد. مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروههاي غيررسمي در بازدهي كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث شتابنده اي در جهان اتفاق افتاد. لذا تغييرات و دگرگوني هاي سريع و پيچيده‌ جامعه و تأثير آن بر رشد و توسعه‌ شركت‌ها موجب شد كه مديران توجه خود را به محيط سازمان معطوف گردانند و مفاهيمي مانند سيستم، اقتصاد، برنامه‌ريزي بلند مدت، استراتژي و فرايند مديريت استراتژيك مورد توجه صاحب‌نظران مديريت قرار گيرد. اين مفاهيم و نظريات پاسخ علم مديريت به دگرگوني و تغييرات وسيع اقتصادي واجتماعي بود.

توجه به محيط، آگاهي از تاثير متغيرهاي محيطي و ارائه‌ چشم اندازي از فعاليت آينده براي سازمان‌ها، لزوم آمادگي براي برخورد با تغييرات مداوم را توجيه مي كند. وجود عدم قطعيت هاي محيطي (Uncertainities) در مسايل سازماني به لحاظ مبهم بودن و طبيعت احتمالي رخدادهاي آتي و آمادگي سازمان‌ها جهت تغيير، برخوردي متفاوت با تغيير، نوع تصميمات‌، عوامل جديد مؤثر بر تصميم‌گيري و قطعيت در مورد تغييرات آينده، توجه به استفاده از مدل مديريت استراتژيك را افزون تر مي كند.


واژه های کلیدی:

استراتژی، مدیریت استراتژیک، فروش ، سیستم، تفکر سیستمی، برنامه ریزی استراتژیک

تاریخچه تحقیق:

روند تکاملی مدیریت استراتژیک قبل از انقلاب صنعتی : انسانها برای ادامه حیات خود کار می کردند و به این ترتیب غالبا به اندازه نیاز خود تولید می کردند. تغییر این ساخت فکری بعد از انقلاب صنعتی جای خود را به فعالیت معطوف به هدف سود واگذار کرد.

این تغییر ذهنیت صنایع دستی و واحدهای تولیدی پراکنده و کوچک را زیر یک سقف جمع کرده و متمرکز ساخت. بدین ترتیب بعد از انقلاب صنعتی تعداد و بزرکی سازمانها رو به افزایش گذاشت و تنوع فعالیت ها و پیچیدگی ساختارهایشان آغاز شد.

در نتیجه این پیشرفتها- سازمانها به صورت تشکل های حاکم جوامع درآمدند.در فرهنگ مدیریت به این پیشرفتها انقلاب (تحول) اداری نام داده می شود.

با ادامه این روند نیاز به قشر اداره کننده که توانایی های لازم را دارا باشند بیشتراحساس می شد.همراه با افزایش تدریجی مسائل سازمان و مدیریت نیاز روی آوردن بیشتر به تکامل سیستماتیک موضوع احساس شده و از اوایل قرن بیستم به بعد فعالیت های علمی و تحقیقاتی آغاز شد.

اگر تحقیقات علمی اندیشمندان مدیریت کلاسیک را در این زمینه به عنوان پیشرو قبول کنیم پدیده مدیریت و حل مسائل سازمانی به صورت علمی پدیدهای نو محسوب می شود.

پیدایش مدیریت استراتژیک از لحاظ تاریخی بعد از ظهور مدیریت علمی و مصادف با میانه دوم سده بیستم است.اما تکامل و تدوین آن به صورت یک سبک مدیریتی نسبتا نوین است.

 

فرضیات تحقیق:

فرضیه1 تحقیق: بین استراتژی و محیط رابطه ای مستقیم وجود دارد.

فرضیه2 تحقیق: بین استراتژی و بهره وری رابطه معنی داری وجود دارد.

فرضیه3 تحقیق:بین رقابت جهانی و استراتژی رابطه خوبی وجود دارد.

فرضیه4 تحقیق:بین اطلاعات و انتخاب استراتژی رابطه ای مستقیم وجود دارد.

فرضیه5 تحقیق:بین مهندسی مجدد و استراتژی رابطه ای معنی دار وجود دارد.

فرضیه6 تحقیق:بین استراتژی و تجدید ساختاررابطه ای معنی دار وجود دارد.

فرضیه7 تحقیق:بین استراتژی و شیوه حل اختلاف و تعارض رابطه ای مستقیم وجود دارد.

 

اهداف:

  1. بدست آوردن اطلاعاتی در مورد اثربخشی برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های بازرگانی ،
  2. آشنایی سازمانها و مدیران سازمانهای ، با مدیریت استراتژیک در صورت عدم آشنایی با آن
  3. توسعه طرح استراتژیک
  4. بالا بردن کارایی شرکت های بازرگانی با استفاده از مدیریت استراتژیک

 

سوالات ویژه تحقیق:

  1. علت استفاده از روش برنامه ریزی استراتژیک چیست؟
  2. آیا این روش به فروش شرکت تاثیر دارد؟
  3. آیا این روش باعث لفزایش بهره وری شده است؟

تعاریف عملیاتی:

استراتژي
الگویی بنیادی از اهداف فعلی و برنامه‌ریزی شده، بهره برداری و تخصیص منابع و تعاملات یک سازمان با بازارها، رقبا و دیگر عوامل محیطی است. طبق این تعریف یک استراتژی باید سه چیز را مشخص کند:

  • چه اهدافی باید محقق گردد
  • روی کدام صنایع، بازارها و محصول‌ها باید تمرکز کرد
  • چگونه برای بهره‌برداری از فرصت‌های محیطی و مواجهه با تهدیدهای محیطی به منظور کسب یک مزیت رقابتی منابع تخصیص یابد و چه فعالیت‌هایی انجام گیرد.

بد نيست ابتدا به ريشه‌ لغوي استراتژي اشاره شود. واژه‌ استراتژي(Sterategy)از ريشه‌ يوناني strategemaبه معناي فرمانده‌ ارتش، مركب از stratos به معني ارتش و ago به معناي رهبر گرفته شده است.مفهوم استراتژي ابتدا به معناي فن، هدايت،تطبيق و هماهنگ‌سازي نيروها جهت نيل به اهداف جنگ در علوم نظامي بكار گرفته شد. در جاي ديگر استراژي بدين شكل تعريف مي‌شود: «استراتژي (Strategy) مجموعه اي از اهداف اصلي و سياستها و برنامه هاي كلي به منظور نيل به اين اهداف است به گونه اي كه قادر به تبيين اين موضوعات باشد كه در چه كسب و كاري (Business) و چه نوع سازماني فعاليت مي كنيم و يا مي خواهيم فعاليت نماييم.»
تعريف ديگري هم از استراتژي مي توان ارائه كرد: « استراتژي يك برنامه واحد ، همه جانبه و تلفيقي است كه محاسن يا نقاط قوت اصلي سازمان را با عوامل و تغييرات محيط مربوط مي سازد و به نحوي طراحي مي شود كه با اجراي صحيح آن از دستيابي به اهداف اصلي سازمان اطمينان حاصل شود».

سپس نظريه پردازن علم مديريت، استراتژي را چگونگي تخصيص مطلوب منابع كمياب،جهت رسيدن به اهداف اقتصادي تعريف كرده اند. استراتژي تعيين كننده‌ زمينه هاي فعاليت در محيطي پيچيده و پويا و ابزاري است كه به عنصر انساني در يك نظام سازماني حيات بخشيده و افراد را به حركت وا مي‌دارد.آنسوف(‌Ansoff) به عنوان اولين دانشمندي كه استراتژي را به شكل جامع و معنادار توضيح داد، معتقد است كه هر قدر بين اهداف و فعاليت هاي فعلي سازمان سازگاري بيشتري وجود داشته باشد، نرخ رشد و توسعه بزرگتر و منظم تر خواهد بود.
شاندلر(
Chandler,1962) استراتژي را به اين صورت تعريف مي‌كند:

استراتژي عبارت است از يك طرح واحد، همه جانبه و تلفيقي كه نقاط قوت وضعف سازمان را با فرصت‌ها و تهديدهاي محيطي مربوط ساخته و دستيابي به اهداف اصلي سازمان را ميسر مي‌سازد.
اندروز(
Andrews ،1971)مي‌گويد: استراتژي عبارت است از الگوي منظورها، مقاصد، اهداف، خط مشي‌هاي اصلي و طرحهايي جهت دستيابي به اهداف.

ميتزبرگ(Mintzberg) تعريف كوتاهي راجع به استراتژي ارائه داده است.از نظر وي استراتژي عبارت است از الگوي به جريان انداختن تصميمات. در حال حاضر نيز در زبان فارسي واژه‌ استراتژي را از نظر لغوي راهبرد معني مي‌كنند.

مديريت استراتژيك

تصمیمات و فعالیت‌های یکپارچه در جهت توسعه استراتژی‌های مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست.

بنابراین مدیریت استراتژیک فعالیت‌های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی‌ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژی‌ها و در نهایت کنترل فعالیت‌های انجام شده را در برمی‌گیرد.مديريت عبارت است از فرايند تضمين دستيابي سازمان به فوايد ناشي از به كارگيري استراتژي‌هاي مناسب.طبق اين بيان، يك استراتژي مناسب مطابق با نيازمندي‌هاي يك سازمان در زمان مشخص تعريف مي‌شود.فرايند مديريت استراتژيك شامل شش گام متوالي و مستمر است:

1- تجزيه و تحليل محيطي
2- پايه گذاري جهت‌گيري سازماني
3- هدف‌گذاري
4- تعيين و تدوين استراتژي‌ها
5- بسترسازي و اجراي استراتژي‌ها
6- كنترل استراتژي‌ها

برنامه ريزي استراتژيك

بيشتر برنامه ریزیها براساس ديدگاه عقلايي، داراي شكل «آرمانها و اهداف ـ طرحها و اقدامات ـ منابع مورد نياز» مي‌باشند. در اين مدلها، ابتدا آرمانها و اهداف سازمان تبيين شده، سپس طرحها و اقدامات لازم تعيين و در نهايت منابع مورد نياز براي انجام برآورد مي‌گردند. تغيير در شرايط محيط، سياستها، نگرشها، ديدگاهها، ساختارها، نظامها و . . . عواملي هستند كه بر آرمانها و اهداف برنامه ريزي تأثير گذاشته و در نهايت باعث تغيير برنامه مي‌گردند. برنامه ريزي در شكل عقلايي فوق، ظرفيت و توانايي مقابله با چنين تغييراتي را نداشته و منجر به شكست مي‌گردد. اين شرايط موجب رشد اين تفكر شد كه در برنامه ريزي بايد بتوان مطابق با تغييرات، جهت حركت سازمان را تغيير داد و جهت و رفتار جديدي را در پيش گرفت. اين نگرش زمينه‌ساز ابداع برنامه ریزی استراتژیک شد. برخلاف برنامه ريزي سنتي كه در آن آرمانها و اهداف تعيين مي‌شوند هدف برنامه ريزي استراتژيك، تبيين و تدوين استراتژي است. بسته به نوع، تنوع و ماهيت تغييرات موجود در محيط مي‌توان تركيبي از برنامه ريزي سنتي و برنامه ریزی استراتژیک را بكار برد.

تعاريف مختلف و متفاوتي از استراتژي ارائه شده است. در اينجا تعريفي ارائه مي‌شود كه بتواند مفهوم آن را در برنامه ريزي استراتژيك مشخص نمايد. استراتژي برنامه، موضع، الگوي رفتاري، پرسپكتيو، سياست يا تصميمي است كه سمت و سوي ديدگاهها و جهت حركت سازمان را نشان مي‌دهد. استراتژي مي‌تواند تحت سطوح سازماني، وظايف و محدوده زماني متفاوت تعريف شود.

برنامه ريزي استراتژيك گونه‌اي از برنامه ريزي است كه در آن هدف، تعريف و تدوين استراتژيهاست. از آنجايي كه استراتژي مي‌تواند داراي عمر كوتاه يا بلند باشد برنامه ریزی استراتژیک مي‌تواند برنامه ريزي بلندمدت يا كوتاه‌مدت باشد اما متفاوت از آنهاست.

اهمیت و ضرورت تحقیق:

با نگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک می‌توان به ضرورت استفاده از آن پی برد. با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامه‌ای جامع برای مواجهه با اینگونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس می‌شود. این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست. مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده‌نگر، جامع‌نگر و اقتضایی راه حل بسیاری از مسائل سازمانهای امروزی است. پایه های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، بازارها، قیمت‌ها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، توزیع‌کنندگان، دولت‌ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیین‌کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است. پس یکی از مهمترین ابزارهایی که سازمان‌ها برای حصول موفقیت در آینده می‌توانند از آن بهره گیرند «مدیریت استراتژیک» خواهد بود.

امروزه سازمان‌ها بايد هر چه سريع‌تر كالاهايى باكيفيت و قيمت مناسب را به بازار عرضه كنند و گرنه در عرصه‌ى رقابت حرفى براى گفتن نخواهند داشت. در بازاريابى مدرن نيز، برآورده ساختن نياز مشتريان، مسير استراتژيك شركت‌ها به شمار مى‌رود. با نگاهى ساده به آميخته‌ چهارگانه‌ بازاريابى در‌مى‌يابيم كه قيمت (Price)، يكى از عناصر مهم آن به شمار مى‌رود. به عبارت ديگر مى‌توان گفت مشترى براى تصميم گيرى در مورد خريد كالا تنها به محصول و كيفيت آن نمى‌انديشد بلكه مناسب بودن قيمت را نيز در نظر دارد. بنابراين ضرورت دارد كه شركت‌ها براى كسب موفقيت در بازار، برنامه‌يى جامع و هوشمندانه براى قيمت گذارى و همچنن انطباق با قيمت‌هاى رقابتى بازار داشته باشند.

از سوى ديگر، ترفندهاى مهمى در حسابدارى مديريت ارائه شده است كه مى‌تواند سازمان‌ها را در حفظ توان رقابتى خود در بعد قيمت، يارى دهد. تكنيك‌هايى مانند هزينه‌يابى برمبناى فعاليت (ABC)، هزينه يابى هدف (Target Costing)، هزينه‌يابى كايزن و غيره، رويكردهايى نوين در حسابدارى مديريت، درمقايسه با هزينه يابى سنتى، به شمار مى‌روند. اين نوشتار به معرفى تكنيك هزينه‌يابى هدف و كاربرد آن در مديريت هزينه‌ها خواهد پرداخت.

 

فهرست مطالب :

فصل اول
بیان مسئله و کلیات
موضوع تحقیق
مقدمه
واژه های کلیدی
تاریخچه تحقیق
فرضیات تحقیق
اهداف
سوالات ویژه تحقیق
تعاریف عملیاتی
اهمیت و ضرورت تحقیق
محدودیت ها
متغیرهای تحقیق
فصل دوم
سابقه تحقیق
پیشینه تحقیق
استراتژی های اصلی
انتخاب استراتژی
اجرای استراتژی
Boston Cansulting Group
معیار های استراتژی اثر بخش
فرآیند مدیریت استراتژیک
فصل سوم
روش اجرای تحقیق
روش اجرای تحقیق
جامعه آماری
نمونه
روش نمونه گیری
روش گردآوری اطلاعات
فصل چهارم و پنجم
(یافته ها و تجزیه و تحلیل یافته ها)
فصل ششم
خلاصه تحقیق و نتیجه گیری
جمع بندی
نتیجه گیری
قبول یا رد فرضیه ها
منابع

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    21% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 548

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

حجم فایل : 115.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 عدالت از دیدگاه نهج البلاغه بسم الله الرحمن الرحیم فهرست: تعریف عدلچگونگی واداشتن نفس به عدالتویژگی های عدالتعوامل نیل به ستمگریاقسام ظلم و ستمنشانه های ستمکارانعواقب ظلم و ستماثرات عدالتاهمیت عدالتتوصیه هایی ... ...

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

حجم فایل : 382.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 1 شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی 2 تهیه کننده: استاد یار حسین اویسی مرکز تربیت معلم شهید رجایی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوینWeb: ovicy.blogfa.com Email: hovicy8@yahoo.com 3 ... ...

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا طرح جابر هوا مناسب برای پایه اول دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس اول ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوا
اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

حجم فایل : 7.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 135 کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن مقدمه آزمون های کنترل کیفی آزمون هاي كنترل كيفي آزمون های بحرانيآزمون های پذيرشآزمون هاي دوره ایآزمون هاي ويژه تعمير و نگهداري آزمون هاي بحراني آزمون هائی هستند که بمنظور ... ...

مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 31 درس سمينار در مسايل رفتاريموضوع :مسایل رفتاری درشغل نگهبانی امام علی(ع) نعمتان مجهولتان اﻟﺻﺣﺔ و ألأماندو نعمت ناشناخته است ، سلامتی و امنیت عناوین سمینار تعریفانواع نگهبان وظایف نگهبان ضرورت شغل نگهبانیشیوه ... ...

دانلود کتاب The umbrella Conspiracy جلد اول Resident Evil اثر S. D . Perry

دانلود کتاب The umbrella Conspiracy جلد اول Resident Evil اثر S. D . Perry

The Umbrella Conspiracy (Resident Evil #1)by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.92/5 language: English format: PDF , EPUB   Raccoon City: a remote mountain community suddenly besieged by a rash of grisly murders encroaching upon it from the surrounding ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

کتاب معلم Gente Hoy: Libro Del Profesor 1 (A1-a2)

Gente Hoy: Libro Del Profesor 1  این کتاب یکی از بهترین منابع برای آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی است. این کتاب بر اساس روش عملی و تعاملی طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را در سطح A1 تا A2 بهبود ببخشید. این کتاب شامل ... ...

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck

فایل پاورپوینت حاوی عکس های با کیفیت آناتومی سر و گردن netter head and neck     مشخصات:نوع فایل: پاور پوینت pptxقابل تغییر: بلهتعداد اسلاید: 178 عددتولید کننده: midwifeazizi     عکس هایی از فایل:        ... ...

طرح سه بعدی محافظ صورت مقابله با کوید ۱۹

طرح سه بعدی محافظ صورت مقابله با کوید ۱۹

این طرح بر اساس مدل پروژه پروسا ساخته شده است. اندازه صفحه به اندازه یک صفحه A4 است. زمان پرینت با پرینتر سه بعدی در حدود ۲ ساعت با سطوح ۰٫۳ میلی متری است.       حجم * مگابایت نوع فایل * ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

طرح جابر مواد غذایی

طرح جابر مواد غذایی

طرح جابر مواد غذایی طرح جابر مواد غذایی مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ... ...

دریافت فایل : طرح جابر مواد غذایی
طرح جابر ریسندگی

طرح جابر ریسندگی

طرح جابر ریسندگی طرح جابر ریسندگی برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم ... ...

دریافت فایل : طرح جابر ریسندگی
طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج
بیش از 15 کتاب عمومی

بیش از 15 کتاب عمومی

کتب تست هوش ازمون ادمک  تبارشناسی فلسفه تربیتی مجموعه سخنان برتر انیشتین زیر موج جهانی شدن تخصیص مصلحت  تبار شناسی  جامعه شناسی مواد مخدر سایت های اینترنتی مواد مخدر هر انچه باید در مورد سیر بدانیم سیمای خانوادگی سازگاری ها و ناسازگاری ها در زندگی سرگذشت عیسی ... ...

دریافت فایل : بیش از 15 کتاب عمومی
خلاصه نموداری کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی  ع

خلاصه نموداری کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی ع

حجم فایل : 600.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 1 خلاصه نموداری کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) جاذبه علی (ع) 2 قانون جذب و دفع تمام اجسام وذرات در علم تحت تاثیر حکومت جاذبه عمومی اند مثل کهربا و مغناطیس در نباتات و حیوانات سه قوه اصلی وجود دارد غاذیه نامیه ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

دریافت فایل : داروهاي ضد افسردگي
حجم هرم و مخروط

حجم هرم و مخروط

حجم فایل : 836.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا حجم هرم و مخروطفصل هشتم هرمهرم یک شکل فضایی است که دارای یک وجه زیرین به نام قاعده است. قاعده هرم، یک چندضلعی است. به هر یک از مثلث هایی که در یک نقطه همدیگر را قطع می کنند، وجه جانبی هرم می گویند و ... ...

دریافت فایل : حجم هرم و مخروط
تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

آشنایی با بهداشت و بیماریهای زنبور عسل

آشنایی با بهداشت و بیماریهای زنبور عسل

حجم فایل : 8.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 177 بنام خدا آشنایی با بهداشت و بیماریهای زنبور عسل زنبورعسل به آن دسته از زنبورهایی اطلاق ميشود كه به حالت اجتماعي زندگي كرده نوزادان خود را پس از تفريخ از تخم با گرده گلها تغذیه می نمایند و تا موقعي كه به صورت ... ...

آشنایی با ACL های سیسکو

آشنایی با ACL های سیسکو

حجم فایل : 116.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا Cisco Access Control Listآشنایی با ACL های سیسکو در این جلسه خواهیم آموخت : انواع Access-List های سیسکو کدامند ؟Access-List چه کاربردهایی دارد ؟ مقدمه معنای کلی Access-Control-List : لیستی از مجوزهای ... ...

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

رضایت شما از خرید فایل مورد نظرتان باعث دلگرمی ما می شود.......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما